keskiviikko 14. elokuuta 2013

Päiväni piristys!

Tiedättekö mikä on yksi unelmistani ja rakkaimmista harrastuksistani? Blogiani jonkin aikaa seuranneet saattavatkin jo tietää...No, joko arvaatte? Se unelma, josta unelmoin, on olla valokuvaaja. Siis oikea valokuvaaja, joka tienaa leipänsä ottamillaan kuvilla. Ei, ei se varmasti helppo työ ole, mutta siitä minä unelmoin.

Eilen äitini pyynnöstä osallistuin HauHau:n kuvakilpailuun alla olevalla kuvalla ja voittohan sieltä tuli! Kuvalla on myös melkoisesti tykkääjiä Facessa. Kyllä tämä pisti hymyilyttämään!


2 kommenttia:

  1. Hehe, mä olen aina myös tykännyt valokuvauksesta, mutta vain harrastuksena. Mutta jos oikeasti haluat valokuvaushommia, niin reippaasti vaan tyrkyttämään portfoliota joka puolelle, esim. mainostoimistot ja eri alojen lehdet etsivät jatkuvasti keikkaluontoisia kuvaajia. Freelancerina toimiminen on monipuolista ja sitä voi tehdä myös muun työn ohella. Eikä kannata pelätä sitä etteikö olisi tarpeeksi ammattitaitoa, yleensä se näkemys ja asiakkaan toiveiden täyttäminen on paljon tärkeämpää. Aina kannattaa yrittää ja samalla pitää itsestään hiukan älämölöä ;)

    Mä ainakin olen ihan vakuuttunut kuvaustaidoistasi :) (ja vähän myös kokkailutaidoistasi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustavasta kommentistasi ja vinkeistäsi! Pitääkin tehdä jotain unelmien eteen, ei ne mun luokse kävele. Seuraavana taidan väsätä oman portfolion ja saapa nähdä mitä sitten tapahtuu. :)

      Poista