perjantai 18. huhtikuuta 2014

Naked truth - treenaamaton kroppa

Blogeissa on kiertänyt vaikka minkälaisia "naked truth"-haasteita ja nyt on minun aikani pistää korteni kekoon. Koska olen kuitenkin esiintynyt täällä useita kertoja meikittömänä niin päätin, että oma "naked truth"-postaus ei tule olemaan meikittömistä kasvoista. Sen sijaan ajattelin tuoda vastapainoa blogi- ja ihan oikeassakin maailmassa jylläävälle fitnessbuumille treenaamattomalla kropalla. Kaikkien ei mielestäni täydy näyttää Jutta Gustafssoneilta tai Janni Husseilta vaan oma luonnollinenkin kroppa voi olla kaunis, kun vain osaa rakastaa itseään.

Tässä siis minä ja kroppani juuri herättyäni. Uskaltaudutko sinäkin mukaan?


5 kommenttia:

  1. Vau rohkea veto! Hyvältä ja terveeltä näytät :) Mä en tähän (vielä) uskalla lähteä mukaan, sillä ensin pitäisi olla sinut oman kroppansa kanssa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ehkä omista maailman täyteläisintä pyllyä, muodokkaita hartioita tai isoja reisilihaksia, mutta miksi minun täytyisikään? Ei minun tarvitse. Olen tyytyväinen itseeni näin ja muut ajatelkoot mitä ajattelevat! Blogimaailma luo paineita treenatusta kropasta monille, mutta minä en aio olla yksi heistä. :)

      Kiitos Kia! :)

      Poista
  2. Kaunis olet! Samaa mieltä että ei tarvitse olla kaikki lihakset viimeisen päälle hiottuja, jotta voi biksuissa esiintyä. Niiden lihasten pitäisi olla sen liikunnan ilon sivutuote, ei toisinpäin. Loppujen lopuksi, liikunnan into lopahtaa lyhyeen jos ainut mikä montivoi on lihaksikkaat kuvat, ja toiminta itsessään maistuu puulta. Mäkin olen sen verran nössö, että en uskalla mukaan ryhtyä. Toisaalta mulle tuntuu olevan muutenkin kynnys postata kuvaa jossa esiinnyn muutenkaan, tiedä sitten mistä se on syntynyt. Liityin hetki sitten instagramiin ja olen ällikällä lyöty kuinka paljon ja tarkkaan ihmiset kuvaavat itseään :D! ''me after workout, me sleeping, me after sex''. Mitä enemmän poseerausta sitä enemmän tykkäyksiä :D Sulla on itsestäsi aina ihanan luonnollisia kuvia, kuten tämäkin. Paljon kivempi katsella ja lukea postauksia, joissa esiinnyt sellaisenaan kuin oikeasti olet. Liian poseeratutu kuvat antavat aina aivan eri tunnelman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos piristävästä kommentistasi Liisa! :)

      Monessa treeniblogissa olen törmännyt teksteihin, joissa puhutaan aika ilkeään sävyyn sellaisista kropista, joita ei ole treenattu. On haettu kuvia Googlen kuvahausta ja lisätty sitten postaukseen jonkun treenaamattoman ihmisen pyllykuva. En oikein ymmärrä tuollaista touhua, minusta kukaan ei ole ketään haukkumaan ja siksi halusinkin tämän postauksen julkaista. Itse arvostan luonnollisuutta, mutta en tuomitse treenaajia, en missään nimessä. Kauniita kroppia on monenlaisia - vähäiset ylimääräiset kilot, roikkuvat allit, raskausarvet, pienet tissit tai pienehkö pylly ei tee kenestäkään rumaa. Tärkeintä on, kun osaa hyväksyä itsensä juuri sellaisena kun on.

      Poista
  3. Hyvältä näyttää! Itse en kyllä uskaltaudu nyt mukaan, ehkä sitten kesällä kun en ole enää ihan näin kalpea ;)

    Itse ihailen hoikkaa, treenattua kroppaa, siis sellaista joka on timmi, muttei mikään hirmuinen lihaskasa! Hoikkakin kun voi olla löysä, ja se ei mielestäni näytä hyvältä, koska se ei ole edes tervettä! On monia hieman normaalipainoa lihavempia, jotka ovat paljon paremmassa kunnossa kuin jotkut hoikat henkilöt! Mielestäni ei pidä tuudittautua siihen, että kun on hoikka, ei tarvitse harrastaa mitään liikuntaa. Onhan sitä paljon tutkittu, että hoikallekin voi tulla ihan samoja sydän- ja verisuonitauteja, selluliittia yms, mitkä yleensä mielletään vain lihavien ongelmiksi.

    Sinun kropastasi kyllä huomaa, että se on terve :)

    VastaaPoista