torstai 29. maaliskuuta 2012

Uusia juttuja ja hyvää ruokaa !

Tänää on ollu mukava päivä. Kävin ostaa uudet tabletit, valkosen maalin ja vihdoinkin uuden lampun mun Block-valaisimeen. Heti ku pääsin kotiin alko ton pöydän tuunaus! Mahtavaa!

Tää mun pöytä on mun tekemä ja mun mielestä ihan mahtava mun asuntoon. Syvyyttä on just sopivasti ja tilaa just hyvin kahdelle, enempää sitä ei yksin asuvana tilaa tarviikkaan. Tää pöytä on tehty yksinkertasesti vaan tammi- ja koivukeittiötasoista. Pysyy hyvin paikoillaan ku on ihan sairaan painava. Saa nähä minkä näkönen huomenna tää pöytä, ekan kerroksen perusteella hyvä on tulossa !

Illalla oli viel pakko väsätä ruokaa. Eipä kauaa tarvinu miettiä, tää on yks mun lempiruuista. Wokvihanneksia, soijafileitä, kookoskermasta tehtyä currykastikettä ja pitkääriisiä :) Huomenna kuvaa pöydästä ekan maalikerroksen jälkeen! Nyt nukkumaan, UNIA KAIKILLE! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti