maanantai 23. heinäkuuta 2012

Hiusväri, joka sopii ihon ja silmien väriin?

Rakastin punaista tukkaani 1,5 vuotta sitten enemmän kuin osaan edes sanoa. Värin ylläpito osoittautui kuitenkin melko vaikeaksi ja päädyin värjäämään hiukseni parin kuukauden jälkeen takaisin ruskeiksi. Sain usein kehuja väristä, ja siitä kuinka hyvin se sopi kasvojeni ja silmieni väriin. Nyt haluaisin kuitenkin mietteitä teiltä mikä näistä muutaman vuoden sisällä olleista väreistä sopii minulle parhaiten.. 

Kaikki kehut ja haukut otan vastaan! :)
Tällä hetkellä suunnitelmissani on vain kasvattaa omaa väriäni ja mahdollisesti aina silloin tällöin laittaa vaaleita raitoja. Ja ennenkaikkea kasvattaa tätä tukkaa! Olin päälle vuoden hiusmallini Wellalle, jolloin hiuksiani leikattiin aina vain lyhyiksi. Olin kyllä aina tyytyväinen tulokseen, jopa silloin, kun hiustenleikkuukoneella lyhennettiin armottomasti suht pitkistä hiuksistani noin 20cm, jonka jälkeen vasta alettiin käyttämään saksia. Katsoin hetken hiuskasaa lattialla... Ei, mua ei kaduttanut, EI YHTÄÄN! Se oli mahtava tunne. Olin uskaltanut leikkauttaa hiukseni lyhyiksi. Lyhyet hiukset on niin helpot ja mielestäni on kiva omistaa hiukset, joita ei jokaisella vastaantulijalla ole. Kuitenkin vaihtelu virkistää ja nyt on saatava hieman pidempi tukka :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti