lauantai 12. tammikuuta 2013

Solig väder och bra frukost!

Päivittelen tässä hymy huulilla vaikka eilinen ja toissapäivä meni niin huonosti, että luulin joutuvani potemaan kakkaa fiilistä koko viikonlopun. Töistä lähdettyäni eilen aloin kaivamaan lippuani bussipysäkille kävellessäni ja huomasin, että taskussani on ainoastaan matkakortin kotela, mutta kortti tipotiessään. Merkillistä sanon minä... Jotenkin tuli vaan sellanen olo, että miten pelkkä kortti voisi hävitä, kun en sitä edes koskaan ota ulos siitä kotelosta...? Noh, siinä riittääkin mulle miettimistä. Niin, ja olinpa juuri ladannut sinne aikaa, jotta pääsen töihin vielä monena päivänä. Toissapäivänä taas yhtäkkiä hajosi mun 1,5kk vanha Kenwoodin sauvasekoitin. Onneks mulla on jossain tallessa sen takuukuitti, niin saan varmasti uuden tilalle tai ainakin ne korjaavat sen. Mutta ärsyttää silti. Miks haluisin samanlaisen koneen takaisin, jos sen laatu on tota luokkaa vaikka siinä on kahden vuoden takuukin? Ja paljastettakoon vielä, että kyse ei suinkaan ole halvimmasta sauvasekoittimesta, ei todellakaan. Näiden lisäksi mua ärsyttää pari muukin asia, mutta jätän ne kertomatta.

No mutta siirrytäänpä kivempiin asioihin. Heräsin tänään vähän kymmenen jälkeen ihanaan auringonpaisteeseen. Tein aamupalaa puoli yhden aikaan ja nautin täyttävää kauralesepuuroani teen kera ruokaohjelmia katsellen. Aurinko paistoi niin kauniisti pilvettömältä taivaalta niin päätin jo aamulla, että tänään on päästävä kävelylenkille. Kymmenen kilometrin kävelylenkkini tein kirpeässä pakkassäässä iltapäivällä. Lenkin jälkeen suuntasin vielä kauppaan ostamaan vähän ruokaa. Nyt ois tiedossa rento koti-ilta ja ruokaa aion vielä tehdä, kunhan vain ensin keksin, että mitä. PS. Mua hymyilyttää ihanan päivän lisäksi, se että ruotsalainen ystäväni lentää tänne taas kahden viikon päästä. Ei malttais millään odottaa. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti