tiistai 19. helmikuuta 2013

Lähtöfiiliksissä!

Tänään se kauan odotettu päivä vihdoinkin koittaa. Mun matka Ruotsiin alkaa tänään ja oon niin täpinöissäni, ettei edes rajaa. Paljastettakoon vielä, että mulla on vain menomatka ostettuna eli paluupäivästä mulla ei ole tietoakaan. Fiiliksen mukaan siis mennään! Kaiken kruunaa vielä se, että tämä tyttö viettää huomenna 22-vuotis synttäreitään. Kameran otan reissuun mukaan, mutta en vielä osaa sanoa tulenko päivittelemään blogiani lomani aikana, saa nähdä. Olen kuitenkin luettavissanne taas viimeistään, kun palaan takaisin Suomeen. Tässä teille muutamia kuvia aiemmilta Ruotsin reissuiltani. :)


2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia. Hyvää matkaa!

    Itsekin olen täpinöissä, kun olemme lähdössä häätkalle ja muuten vaan lomailemaan Aasiaan torstaina! :)

    VastaaPoista