tiistai 19. maaliskuuta 2013

Veggie sandwich for breakfast

Herkkukerrosleipä, jonka välissä paprikaa, salottisipulia, porkkanasuikaleita, tomaattia, salaattia ja basilikan lehtiä. Eilen tekemäni leipä 
maistui oikeastaan tänään vieläkin paremmalta. Aamiaiseeni kuului myös leivän ohella mandariini. Mums!

Aamiaiseni jälkeen aloin selailemaan työpaikkoja netistä ja sainkin lähetettyä yhteen työhakemuksen, siis vain yhteen. Stressaavaa touhua... Ja tämä kotona oleminen alkaa kyllä pikkuhiljaa ahdistamaan. Ei musta ole olemaan neljän seinän sisällä 24 tuntia vuorokaudessa vaan mä oon ihminen, joka kaipaa tekemistä. Havahduin vasta hieman ennen neljää iltapäivällä siihen, että en ole muuta kuin etsinyt työpaikkoja ja ollut sisällä, vaikka aurinko on paistanut pilvettömältä taivaalta. Heti tämän tajuttuani puin vaatteet päälle, otin lumikengät olalle ja suuntasin meren jäälle kenkäilemään. Jäällä kävi melko kirpeä tuuli, mutta huppuun ja kaulahuiviin piiloutuneena pärjäsin ihan hyvin. Palasin kotiin vasta auringonlaskun jälkeen. Loppuilta mulla sujuu luultavimmin telkkaria katsellen, ruokaa tehden ja rentoutuen.

Nyt meen keittää teetä, heips! 

6 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia :)
    Mä haluaisin kanssa lumikengät, olenkin niitä netistä katsellut jo pitkään ja melkein tilannut. Mut en oikein tiedä mikä olisi hyvä merkki ja kuinka paljon niihin kannattaisi sijoittaa.. Oletko sä ollut tyytyväinen tuohon merkkiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Ite oon ollu näihin mun Jeteihin tyytyväinen ja hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvät. Oon niin innostunu kenkäilystä et tekisin vaikka kuinka pitkiä retkiä, mutta pitää pitää kohtuus! :)

      Poista
  2. ihana toi vika kuva :)

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oih, herkullisen näköistä tuo leipä ja ihanan pirtsakka kånken! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Maultaan tuo leipä oli kyllä aivan uskomaton ja niin herkullinen. :)

      Poista