sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Faktoja minusta

Roosa H haastoi minut blogissaan tähän (monessa blogissakin nähtyyn) tehtävään. 

Tunnen itseni rinkka selässä ja naama meikittömänä erittäinkin kauniiksi (itsevarmaksi).
Tottakai! Onhan julkinen liikenne useimmiten erittäin toimivaa, edullista ja tuottaa vähemmän päästöjä!
En anna periksi vaikka välillä asioiden toivoisi olevan paremmin. Tällä hetkellä elämä kuitenkin hymyilee!
Voiko tätä edes selittää? Olisin saunassa vaikka aina, jos siihen vaan olisi mahdollisuus!
Joskus musta tuntuu, että olen erilainen kun muut. Juon harvoin, olen vegaani, omistan yhden ystävän...
Leipominen on ihanan luovaa. Yritän aina keksiä mitä erikoisempia ja herkullisempia ohjeita!  
Rakastan talvea, mutta ikävöin viime kesää. Yksi unohtumattomimmista interrail-reissuista!
Ulkolainen nimeni saa ihmiset usein luulemaan minun olevan kotoisin esimerkiksi Ruotsista.
Kuten jo tiedättekin, vegaanius on elämäni hienoimpia asioita.
Suggested by funkyrhythm-dirtygroove
Kahvia en juo kuin harvoin, mutta senkin edestä teetä! Useimmiten minut löytää juomasta luomu-teetä.
Lumi on mielestäni yksi kauneimmista asioista Suomen luonnossa.
Suggested by anonymous.
Mun on korjattava tähän, että juon harvoin, vain muutamia kertoja vuodessa.
Minulla on vuoden vanhempi ihana isosisko, jolla on valloittava pian 3-vuotias lapsi.
Joissain tilanteissa olen erittäin ujo, mutta vain ollessani Suomessa. Ulkomailla ujouteni aina katoaa kuin tuhka tuuleen!
Suggested by xxlightswillguideyouhome
En ammatiltani, mutta pidän kaikesta luovasta. Ruonlaitto, tuunaus, askartelu, virkkaus, puutyöt...
Suggested by Anonymous.
Kukaan ei ole täydellinen, en minäkään. Kaikilla on heikkouksia ja ne on hyväksyttävä.

Kaikki kuvat ovat TÄÄLTÄ lainattuja.

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus. Olen saanut blogisi kautta sinusta hieman erilaisen kuvan, kuin mitä nämä kuvat ja tekstit kertovat. Hassua ja outoa huomata tämä seikka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskallatko paljastaa, että millaisen? Kuulisin sen mielelläni! :)

      Poista
    2. Kyllä voin paljastaa, toivottavasti et suutu mistään :)
      Olen saanut sinusta sellaisen kuvan, että olet tosi menevä. Et juuri viihdy yksinäsi, tämän olen jotenkin päätellyt tyylistäsi ja pukeutumisestasi.
      Olin ajatellut, että sinulla on paljon ystäviä ja olin hieman yllättynyt, että sinulla on vain yksi ystävä(minullakin on vain 2 oikeaa ystävää)
      En uskoisi, että olet ujo. Ja tuo harvoin juominen oli myös yllätys(itsekkin juon hyvin harvoin)
      luulin, että joisit joka viikonloppu ja bilettäisit kaikissa pintamestoissa.
      Ja pidin ja pidän sinua edelleen erilaisena kuin muut ja se on hyvä asia se!
      Sä olet hyvin kiinnostava ihminen.

      Poista
  2. En suuttunut, en todellakaan :)
    Mä teen tosi paljon asioita yksin. Joskus haluisin, että vois tehdä jotain jonkun kanssa, mutta oon vaan tottunut tyytymään ajatukseen, että asiat vaan on tehtävä yksin. Yks asia, josta kuitenkin nautin erittäin paljon yksin, on matkustaminen. En kaipaa ihmistä, jonka kanssa saisin jakaa hetkiä matkustettaessa vaan tykkään kokea hetket yksin ja jakaa ne sitten muille kuvien avulla.
    Ujous saattaa olla yksi syy miksi ystäviä ei sen enempää ole ja ehkä sekin, että en oikeen tiedä missä uusiin ihmisiin voisi tutustua, kun ei esimerkiksi käy viihteellä. Toisaalta olen kuitenkin tyytyväinen, että elämässäni on vain yksi ystävä. Nähään sen kanssa harvoin, viitisen kertaa vuodessa nykyään, mutta aina juttu luistaa paremmin kuin hyvin!
    Joskus kolmisen vuotta sitten kävin aika paljonkin juhlimassa, mutta sitten se vaan jäi, kun muutin kolme vuotta sitten Espooseen yksin asumaan. En enää kaivannut bileiltoja vaan halusin rentoutua kotona ja ottaa iisisti. Samalla vähensin juomista ihan minimiin ja siinä päätöksessä olen pysynyt ja varmasti tulen pysymäänkin! :)
    Kiitos, että uskaltauduit paljastamaan nämä! Olet saanut minusta semmoisen kuvan kuin moni muukin. Ulkokuori vaan joskus pettää! :)

    VastaaPoista